Katarína Soyka - Hlas draka

01.11.2020

Vydavateľstvo: Hydra 2020


🐲🐲🐲🐲 / 🐲🐲🐲🐲🐲


Knihu pre mňa vyhrala kamarátka. Zapojila sa do FaceBookovej súťaže na stránke vydavateľstva Hydra.
Písmo na titulke ma veľmi neoslovilo, inak je však kniha graficky veľmi pekná, hlavne obrázky priamo v knihe. Oceňujem dračie šupiny na vnútornej strane obálky. A ďakujem za záložku s mátohou 😉.
Popri čítaní som si prezerala Artbook od Anne Stokes (dievča s korunkou na hlave a zelený drak; dvaja modrý draci v tvare srdca).

Také niečo mi chýbalo na odľahčenie. Jednoduchý príbeh, ktorý zbytočne do hĺbky neanalyzuje politiku a náboženstvo.

Hlavná hrdinka Rija mi bola sympatická, neviem však, či by jej v realite pomohli nadávky na privolanie kamarátky. 🤷🏼‍♀️ Aspoň ja mám také, s ktorými sme si nikdy nevynadali.
Hlas draka ponúka priamočiaré rozprávkové dobrodružstvo a netradičné postavy. Ale stále je to fantasy.

Draci sú klasický, obrovský, šupinatý a chŕlia oheň. Navyše sa s vami porozprávajú pekne telepaticky. A vlastne aj ostatné magické bytosti, len im musíte byť dostatočne sympatický. Mátoha, podľa obrázku skôr Marilyn Monroe, vás zväčša na vašej ceste pomýli, no ak sa s ňou spriatelíte, dokáže vám pomôcť nájsť správny smer.

Najsympatickejší mi bol asi koreň Drapák (aj keď mi vždy prišiel na rozum Paľo Drapák), ktorý mal svoju osobnosť a kvôli láske prerazil aj kameň.

Knihy od Soyky sú moje guilty pleasure.

P.S.: Drakobijec nemusí byť vždy stereotypnou postavou

Knižný Predátor© Všetky práva vyhradené 2022
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky