Marc Manson - Jemné umenie mať veci v paži

12.05.2019

Vydavateľstvo: Eastone Books 2018

Preklad: Miroslava Bajaníková

🧐 🧐 🧐 🧐 🧐 / 🧐 🧐 🧐 🧐 🧐


Moja poznámka:

Ak nemieniš zmenit svoj život, ani 100 motivačných kníh ti nepomôže. Ak chceš, ale nedokážeš to sám, vyhľadaj pomoc.


Nečítavam motivačné knihy, hlavne nie tie s nádychom ezoteriky. Navyše si myslím, že každý z nás tak trochu v hĺbke duše vie, čo by mal robiť, no vyhýba sa zmene svojich životných postojov (čo vlastne hovorí aj Manson v tejto knihe).
Asi nikoho neprekvapí, že ma oslovila hlavne názvom a pocitom, že by mohla byť napísaná drsným a priamym štýlom. Moje očakávania splnila, keďže v nej Manson pekne sformuloval veci, ktoré som tušila, no nevedela som ich takto slovne vyjadriť. Dokonca zabŕdol aj do vecí, ktoré som sama vo svojom živote riešila, no nepozerala som sa na to tak, ako to autor rozoberá v knihe.

To, čo mi táto kniha dala, by som rozdelila na tretiny. V prvej mi autor potvrdil, čo som vedela, v druhej sformuloval, čo som neurčito cítila a v tretej som spoznala veci, nad ktorými som doteraz nepremýšľala.

Knižný Predátor© Všetky práva vyhradené 2022
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky