Jana Plauchová - Druhá planéta

09.05.2019

🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 / 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀


Vydavateľstvo: Artis Omnis 2019

Vždy, keď vidím nejaký zaujímavý knižný projekt, mám chuť do neho investovať. Takým niečim bola aj kniha od Jany Plauchovej, ktorej tvorbu rada čítam už od strednej. Jej prvotinu Nula Kelvinov sme aj so sestrou zhltli na jeden šup a nemohli sme uveriť tomu, že to napísala Slovenka.


Druhá planéta je super. Nedá sa opísať len ako obyčajný sci-fi príbeh, keďže má aj silný ekologický rozmer. V hlave mi pritom ostala myšlienka, či je človek predurčený, aby zničil sám seba.

Úplne som sa dokázala vžiť do pocitov a konania postáv. Malo to napätie a aj zaujímavé sci-fi teórie, pričom autorka nepoužíva nejaké prehnané a zdĺhavé opisy. Napriek tomu som si vedela vždy všetko predstaviť a presunúť sa mysľou na obežnú dráhu Venuše.

Ako som už spomínala na začiatku, vydanie knihy som finančne podporila, a tým som získala verziu s alternatívnym koncom. Podľa mňa sú oba závery dobré, ale ten, ktorý je natlačený v predajnej verzii, sa mi páčil viac.

Ak máte radi tento žáner, určite odporúčam.

Knižný Predátor© Všetky práva vyhradené 2022
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky