Zygmunt Miłoszewski-Domofón

17.05.2019

Vydavateľstvo: Premedia 2016

Preklad: Alexander Horák


🏬 🏬 🏬 🏬 / 🏬 🏬 🏬 🏬 🏬


Som zmätená 🤔.

Čakala som horor, ktorý budem s napätím čítať. Nedočkala som sa. Nemala som zimomriavky a nebola som ani vystrašená.


A predsa sa mi to páčilo. Postavy, prostredie, tajomno, temnota. Všetko tam bolo a dojem reality navyše dotváralo prostredie komunistického paneláku, ktoré je pre mňa ako Slovenku známe.

Postavy boli živé a verila som im všetko. Jediná nevydarená postava bol podľa mňa sused na vozíku, no v konečnom dôsledku mi to nevadilo.

Knižný Predátor© Všetky práva vyhradené 2022
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky